tiistai 24. tammikuuta 2012

new start!

kirjotan tata tekstia koulussa ja koska mulla on 10 minuuttia aikaa ennen kun tunti loppuu niin pahoittelen, ettei tassa oo taas hirveasti paata eika hantaa.

Mut tosiaan, sunnuntaina muutin sitten perhetta ja ihan hyvin on taalla uudessa mestassa mennyt. Sunnuntai aamupaiva oli kamalin kaikista, koska mina, mun sen hetkinen hostaiti, -tati ja -mummo vaan kaikki itkettiin. :----D oli aika raaka.

Mut sitten matkasinkin reilut puoltoista tuntia junalla tosiaan ihan tanne Tokion keskustaan ja tapasin uuden hostaidin. Mun nykynen perhe siis koostuu vaan avioparista, koska niitten ainoa tytto on 25 ja tyoskentelee Indonesiassa. xD mutta joo, nailla on ollut aikasemminkin vaihtareita ja naa vaikuttaa tosi rennoilta tyypeilta, etta ainakin ensivaikutelma on ihan hyva. Toisin kun mun edellisessa perheessa, niin taalla tama aitikin tyoskentelee elikka eilen kun menin kotiin, niin se olikin tyhja. Kuin outo tunne. =D

Mut nama asuvat siis tammosen ihan pienen aseman vieressa, taa alue koostuu vaan kaikista vanhan nakosista taloista ja muutamasta lahikaupasta. On hassua, etta kun menee junalla 6 minuuttia niin paasee  Takadanobabaan, mista on siis noin 5 minuutin matka mm. Shinjukuun ja Ikebukuroon....  Ainiin ja meijan talokin on ihan aseman vieressa! Superjees, mulla menee rehellisesti 4 minuuttia kun kavelen sinne. ;---D

Talo on omakotitalo ja supervanhanaikanen sellanen! Siis oikeesti, taalla on lattioilla lahinna tatamit ja kaikki makkareiden huonekalut on tosi vanhanaikasia.... mutta sitten taas meilla on superhienoa tekniikkaan. xD siis mun huoneessa on telkkari, mika on japanissa aika harvinaista, sen lisaks nailla on keittiossa iso plasma-tv, tietokonenurkkaus ja toinen pienempi tv. Sen lisaks meijan jaakaappi puhuu! Kun sen avaa, sielta kuuluu kaikkea "Paivaa", "Varo, kohta ruoat lampenee" ym ym. Kuolin kun kuulin sen ekan kerran. =DD

pahottelen, aika loppu kesken, kerron myohemmin lisaa!

ainiin pakko vaan kertoa, etta mun huoneessa on JAATAVAA. Niinkun muutenkin kaytavissa. Mut mun huoneessa on tietysti lammityslaite, jota rakastin kunnes... se sammu kesken viime yon eika toiminu aamulla! Ma heiluin omassa huoneessani takki paalla koska oli niin jumalattoman kylma.

3 kommenttia:

  1. SIIS PUHUVA JÄÄKAAPPI XDD kuolen xd kuin siistiä ja kuin siistiä myös että asut nyt noin lähellä sun koulumatka tais vähentyä ? (; mut rakas nina sovitaan jooko joku päivä kun puhutaan kun viimesestä on jo niin paljon aikaa, mut ymmärrän toki et nyt menee uudes perhees hetki totutella ja muuta mut sit kun kerkeet (; miss u <3

    VastaaPoista
  2. Mä niin toivon että mun perheellä on tommonen jääkaappi :DD

    VastaaPoista
  3. PUHUVA JÄÄKAAPPI??? Mäki haluun sellasen :D

    VastaaPoista