torstai 5. huhtikuuta 2012

18-vuotias on virallisesti täysi-ikäinen

Yooooooooooo! Tänne tuli kevät kertaheitolla ja mä oon enemmän kun tyytyväinen! Tällä hetkellä lämpöä on siis 19 astetta... ;)


Anyways, mulla jatkuu koulut tiistaina mikä on aivan paskaa ei ole kovin kivaa mutta otan nyt kaiken irti viimesistäkin lomahetkistä! Viime viikolla käytiin siis Kiotossa (alla on postaus, read it!) ja tällä viikolla mä oon lähinnä pyörinyt kaupungilla, saanut erilaisia inspiraatioita värjätä tukkaa ja lakata kynsiä, ostanut sen takia noin miljoona kiloa erilaisia kynslakkoja, hiustuotteita ja meikkejä, hengannu Simonin kanssa, "opiskellu" (=lukenu japaninkielisiä lehtiä, kattonu japaninkielista telkkaa ja tekstannu japanilaisille kavereille) ja istunu ihan liikaa tietokoneen edessä. Ja mitä tein tänään? Otin aurinkoa. :DDD Äääää tää sää on ihana. <3


Kohta lähetään syömään hostäiskän ja Isan (se saksalainen yliopistovaihtari joka muutti tänne meille pari viikkoa sitten) kanssa saksalaiseen ravintolaan, jotta Isa pääsee arvostelemaan että onks japanissa tehty saksalaiseks väitetty ruoka sitten oikeesti saksalaista vai ei. xd meijän ajanvietteet. <3 Se jälkeen lähetään katsastaa kirsikankukkia, jotka nyt vihdoin kukkii! :) Tosiaan, mitä mun piti tehä tänään? Vaihtarijärjestön raportti ja läksyt, eräpäivä eilen. Hups. Jos mä kohta alotan..

Anyways, ihan normikuvia ajattelin nyt pistää

käytiin tosiaan siellä lumikenkäilee! (varmaan yli kuukaus sitten, hups. >.<)

joo oli lunta! ja maisemat oli ylihienot


käytiin jennan kanssa minato miraissa ja tehtiin tällanen löytö! huomatkaa hinta...


käytiin yoyogi kouenissa piknikillä ja tsekkaa kun ume kukkii


mut mä käytin energiani lähinnä kiljumiseen.. oikeesti teijän pitäs nähä japanin varikset, ne on varmaan 4 kertaa suomen variksia isompia, ja niitä oli tuolla noin 657483920


täysi-ikäisyys koitti!!

suomesta tuli sen kunniaks taas pakettia. :)


porukoitten huumorintaju on edelleen voittamaton




sain paketin myös edelliseltä hostperheeltä ja meinasin itkee, kun ne oli kaikki vaivaitunu kirjottamaan mulle tohon korttiin.. (siis oon tosissani, siellä oli irtopaperiakin välissä, että kaikkilla tädeillä, serkuilla, ukilla, mummolla ja perheen kavereillakin oli tilaa kirjottaa..)


käytiin tällasella porukalla kattoo kirsinkankukkia! (jotka ei viela kukkinu, joten meni syömis ja juomispainotteiseks.. :---D) muut ulkomaalaiset paitsi minä ja Simon on siis kaikki saksalaisia. xd


no tän verran ne sillon kukki!


sit tähän viikkon, lol. Mä löysin mun huoneesta kokovartalopeilin. Enhän mä oo täällä asunut kun sen 2 ja puol kuukautta.... no mut en mä voinu tajuta et se oli peili! kun sen päällä roikku joku älytön kangas, mä luulin et se oli koriste. ;D


eilen tosiaan värjäsin tukkaa, tai siis latvoja, tollaseks vaaleenpunaseks. =D Mut siis noi on värjätty sellasella treatmentillä, joka vissiin haalistuu aika nopeesti (ainakin mä toivon, koska siis tiistaina tosiaan sinne kouluun, jossa tukanvärjäys on kiellettyä, pitäis raahautua..) Mut noi on oikeesti paljon pinkimmät kun tosta kuvasta näkyy... =D Mut mä tykkään! Alkaa oikeesti tää blondi jo tympii niin paljon.....


tiedän, että kaikki halus kuvan mun varpaista!1! mut oikeesti musta tuntuu, että yöllä saa aina parhaat ideat...


lopuks ajattelin viihdyttää teitä hostäiskän mulle kirjottamalla lapulla.. olin tona päivän siis menossa Simonin kanssa shoppaamaan sille kaikkea perusjuttuja, kun se oli muuttanu sinne omilleen. "Mulla on pyyntö. Älä mene Simonin huoneeseen yksin! Kuitenkin nainen ja mies (nauru). Oo varovainen :) (Simon on nyt yksinäinen, joten..) Nina ei oo tymä mutta Simon on. Terveisin Äiti"
Mun hostäiti on välillä maailman viihdyttävin.

Anyways, nyt mää lähen kauppaan ostaa limpparia ja hedelmiä, jotka hostäiti mut pyys ostamaan ja sit sinne syömään!

Bye for nowww

1 kommentti: