maanantai 23. huhtikuuta 2012

yoooooooooo

taalla sataa vetta.

ja sen lisaks etta vesisade pilaa mun tukan niin se pilaa myos nakojaan mun mielen, ma oon ollu tanaan supervasyny ja lahinna vaan vittuuntunu koko maailmalle.  ja asiaa ei auta naa mun ymparilla kirkuvat ja juoksevat lapset, joita nimitan mun luokkalaisiks.
huomenna onkin onneks vapaapaiva, kun meijan koululaisilla on jotkut laakarintarkastukset, joihin mun ei tarvii osallistua.

tas on kaks vaihtoehtoo miks ma sain vapaaks ton paivan..
a) maikat on ollu kivoja ja aatellu etta ninasta ois varmaan kiva lomailla (not likely)
b) ne aattelee, etta mahan lahen taalta kuitenkin kohta, joten ei silla oo valia vaikka mulla ois joku tappava tauti, kuhan en taalla delaa

ma veikkaan kylla b:ta, a ei olis meijan koulun tapasta.

huomiseks onkin sit luvattu 23 astetta ja auringonpaistetta, joten ehka ma saan huomenna auringonoton avulla mun elamanhaluni takasin. ja mikali niin kay, niin voi olla etta taa blogi oikeesti viela joskus nakeekin niita mun ottamia kuvia, joita oon luvannu............ mutta talla hetkella oon tosiaan siis koulussa, joten eipa onnaa, kun muistitikkukin jai himaan.

ens viikolla alkaa golden week niminen viikon lomaputki, joka on lomaa suurimalle osalle japseista, joten saa naha katoaako kaikki ihmiset tokiosta jonnekin maalle, vai tuleeko niita tanne vaan lisaa. :d mun lomasuunnitelmat koostuu lahinna kylpylaan menosta (jossa on suomisauna! katellaan onko se sit ihan oikeesti samaa, jos en paase heittamaan loylya niin itken.) ja kavereiden kanssa hengailusta.

huomenna siis lomailen (ja teen mahollisesti ens vuoden kurssivalinnat...), keskiviikkona kayn sakin kanssa kattomassa shibuyassa yhen bandin live ja torstaina on liikkapaiva! yak. en taho sinne, tosiaan klo 10-16.30 mut ma osallistun tasan sellaseen "hypitaan porukalla hyppynarua, tai hups, ei hypitakaan, koska ei onnistuta kertaakaan hyppaa kaikki samaan aikaan" juttuun, eli mun paivan liikuntaosuus koostuu 10 minuutista. :--------D joten jos sanon, etta tuntuu aika turhalta menna tonne, niin joku varmaan sentaan ymmartaa? sunnuntaina paasen onneks alennusmyynteihin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti