tiistai 1. toukokuuta 2012

genius artist

hey yo random kuvia tulee! ja pahoittelen jo valmiiks kuvien laadusta.. näitä oon siis otettu muutamilla eri kameroilla ja kännyköillä joten juu.. muistakaa klikata isommiks!

tässä on siis muutaman viikon takaselta reissulta Wakayamaan! ei mulla muuta kun etten enää koskaan lähe sellaselle matkalle, ekaks Tokiosta Nagoyaan luotijunalla (joka oli se hitain versio, niin kesti kumminkin 3 tuntia) ja sit bussilla sellaset mahtavat 7 tuntia! =))))))

tunsin oloni kerrankin pieneks japanissa...

tälläsella vesiputouksella (Nachi no taki) käytiin! maailman perintökohde, joita oon nyt kiertänyt ahkeraan. :D

meijän matkan perimmäinen idea oli siis onsen, joka sijaitsikin saarella, eli me mentiin vähän matkaa jopa veneellä... mut ite kylpylä oli supercool ja ISO.

pari temppeliäkin me kierretiin, oli nättiä

rakastan näitä japsien rukouslaattajuttuja (suomenkieli???) mut siis noissa lukee vaikka "haluan että pääsen lukioon" tai "toivon että perheeni on aina onnellinen" tai muuta vastavaa mut ne on niin nättejä ja niitä on aina kiva jäädä lukemaan. :---D

no matkakuvat loppu lyhyeen kun en jaksa ladata enempää.. :d mutta tässä random todiste, että nina söi raakaa kalaa... ja se oli pahaa

random kirsikanpuunkukkia sillon kun ne vielä kukki. ja paikkana toimi megurogawa eli sellai joki megurossa (loistava selitys as always)

sit liikkapäivään! joka osottautu paljon siistimmäks kun kuvittelin! Liikkapäivä koostuu siis lähinnä kavereitten kanssa hengailusta, en valittanu. =)

shinagawa joshi gakuin eli shinagawan tyttöjen oppilaitos, oon jo lähes tyytyny osaani..

mun tuolta ottamat kuvat koostuu aika täysin lukion kolmosten tanssiesityksistä, jotka oli tajuttoman siistejä. ne pukeutu siis kaikiks hhamoiks jotka on tällä hetkellä puhuttuja japanissa ja ne laitto luokanvalvojansakin osallistumaan.....

tässä siis kuvan keskellä Sakin luokanvalvoja.. nammm.

ja tämä random kuva.... tosiaan hostmami tuli kattomaan pari juttua tuolta. mut mä en ees tavannu sitä koko päivänä, eikä mulla ollu mitään hajua missä se oli siellä istunu. ei ainakaan yleisökatsomossa, kun se oli nappaillu tälläsia stalkkerimaisia kuvia vaikka kuinka. :d ite se sano, että halus osottaa mulle miten joku pystyy ottamaan susta kuvia ilman että tajuat... ja joo ymmärsin pointin. :d mut tässä siis Natsukin kanssa taidettiin just vetää lounasta. Ainiin ja hienot hiusnauhat oli siis kaikilla pakollisia ja värit vaihteli luokkavuoden mukaan (esim. mun sininen = lukion ekaluokka ja Natsukin oranssi = lukion tokaluokka)

sit käytiin tosiaan tällä viikolla Sakin kanssa kattomassa se Radokun live ja pojat oli kyllä taas mielttömiä.. mutta tämä hieno kännykän kameralla otettu kuva oli siis kun käytiin syömässä ennen sitä keikkaa, oli hyvää! niinkun lähes aina japanissa. xd

ja random kuva meijän pihasta. ihan vaan siks kun se on nyt nätti kun kaikki kukat kukkii ja on hyvä sää. <3

Tosiaan, mun piti postata jo eilen mutta Simon tekstasi mulle, että sillä on tylsää, joten päädyttiin Harajukuun shoppailemaan sille uusia vaatteita. Päädyin siihen lopputulokseen, että miesten kanssa shoppailu on parasta, koska a) ne on ylinopeita sovituskopeissa ja b) mä saan hyvällä syyllä hengata miestenvaateosastoilla, jotka on täynnä tyylikkäitä japsimiehiä. :)) Ja kävin sitten ekaa kertaa Burger Kingissä! Simon osaa taas kyllä olla niin herramies ja tarjota laaturuokaa.... xd mut ei, se oli oikeesti hyvää, joten en valittanu.

Ja lopuks tarjoon teille tälläsen laatuotoksen:

kolme kuukautta vanha purikura, tais olla Emilyn vika päivä täällä.. huhhu aika vaan kuluu.. liian nopeesti. ;__;;

okkei, bye for now1

1 kommentti:

  1. annia, thank you for your lovely comment! I checked out your blog too and actually ended up following. :D
    I don't know if there's something wrong with the link (or if it's just my sucky computer's fault) but i couldn't see the video! But i'll definitely try again later!

    VastaaPoista