tiistai 13. syyskuuta 2011

don't blame the world it's the dj's fault

Pahoittelen pitkista teksteista ilman kuvia mutta yritan nyt talla kertaa pitaa taman vahan lyhyempana.. ainiin koulun koneella kun olen niin ei ole kaikkia aakkosia mutta yrittakaa saada selvaa.. :-----D

Taalla on edelleen niiin pirun kuuma! Ma kuolen taalla, taalla on edelleen joka ikinen paiva 30 astetta lamminta..... waaaaah haluun Suomeen. Katoin tossa yks paiva ekan kerran Lahen saan ja voin sanoa, etta se 12-16 astettakin tuntuis musta just nyt paremmalta kun taa 30.. Ma kysyin mun hostveljelta ja sen kaverilta etta millon taalla viilenee ja vastaus oli, etta ehka joksus loka- tai marraskuussa. :d help meeeee

Koulussa meilla on tan viikon sunnuntaina ja ens viikon maanantaina bunkasai eli festivaalit. Meilla kaikki luokat tekee siis erilaisiua ruokia ja herkkuja joita sitten myydaan. Klubeilla on sit jotain muuta ohjelmaa, esim. mun klubi ECC pitaa erilaisia peleja, jotka liittyy siis kaikki jollain tavalla eri kieliin ja kulttuureihin. :) Bunkasain ansiosta meil on ensi viikolla ke-pe vapaata! Jee, kolme vapaapaivaa putkeen, herranjumala mita luksusta.

Kavin tossa viime viikolla ekaa kertaa kunnolla ite shoppailemassa ja lauantaina kavin yksin kavelemassa jonkun puoltoista tuntia.... enka edes eksyny! Oon taas hurjan ylpee itestani.. :-----D Mut heti tuntu paljon normaalimmalta kun paas tekemaan juttuja jotka on mulle Suomessa ihan itsestaanselvyyksia. Koulumatkan pituus kyrsii mua edelleen mutta muuten viihdyn taalla nyt jo tosi hyvin. Tykkaan mun hostperheesta ihan hirveesti ja oon oppinu tosi paljon japania taalla ollessani. Ainiin, koulussa mulla ja emilylla on joka viikko kanjitesti ja laskin, etta jos pidetaan toi tahti ylla mika meilla nyt on niin osaan vaihtarivuoden lopuks noin 600-800 kanjia. :-----) kuulostaa paljolta mutta se ei riita edes lehen lukemiseen.... heh.

Sunnuntaina kaytiin mun hostveljen ja sen luokkakaverin kans kolmistaan Asakusassa ja sit kaytiin sen jalkeen viela kotimatkalla Tower Recordsissa, joka on siis massiivinen levykauppa Yokohamassa. Seisoin siella varmaan 5 minuuttia vaan suu ammollaan.. ;D Ostin Cobra Starshipin levyn ja sen jalkeen sain kuulla, etta japanissa on myos CD-levyjen vuokrausliikkeita. :----D Kuin cool! Kaytiin sitten sellasessakin mutta enpa jaksanut vuokrat mitaan. Kivaa oli mutta odotan aina sunnuntai-iltoja eniten, koska meilla on sillon porukoitten kanssa aina skypetreffit. :----D Viimeksi puhuttiin puoltoista tuntia ja mun hostperhekin itseasias esittayty mun porukoille.. ne harjottelin suomenkielisia lauseita ihan sita varten. xD oisitte kuullu niitten harjottelevan "hyvaa iltaa" ja "hauska tutustua"... ;----D oijoijoi. Mut talla viikolla ei sitten Skypessa itkettanytkaan (niinkun viikko sitten).. kunnes nain hetken aikaa pikkuveljeani. En ollut puhunut sen kanssa ollenkaan taalla olon aikana joten itkuhan siina meinas taas tulla. Ikava on teita kaikkia, muuten mulla menee loistavasti. :----D

4 kommenttia:

  1. Kuule hei, mulle kelpais mieluusti se +30 astetta ku tää keli mikä tääl on :D villasukat, kaulahuivit, tumput ja pipot on jo kaivettu esiin, kylmä on ku mikä ja vettä tulee kaatamalla. Loppuviikoks on luvattu jotai ihme ennennäkemötäntä myrskyä mitä mä varmaa vertaisin johonkin maailmanloppuun. :D

    VastaaPoista
  2. mut niinhän se menee, että mikään ei ikinä kelpaa. :----D mä haluun suomen sään ja te japanin. =D en jaksa odottaa talvea! oooooh maailmanloppu, miten on sen kanssa sujunut? :D

    VastaaPoista
  3. Vooi nina oon ihan kade ku kaikki näää sun jutut mitä oot tehny ja oppinu kuulostaa niin yli kivoilta !! (: mut oon viken kans samaa mieltä mullki toi 30+ kelpais paremmin ku tää hemmetin sade ja tuuli joka vitun päivä -.- mut toivoittavasti on ollu kivaa ((;

    VastaaPoista
  4. Kyllä täälki talvea jo odotellaa (tai siis minä ja EP xd), mut musta tuntuu, että sä kaipaat sitä vielä enemmän. No hyvissä fiiliksissä, mun pitää varmaan rikkoa mun lupaus ja maailmanlopun kunniaks kuitenki vähä kaljotella :D Voi voi, mua nauratti ja kävi vähän sääliks sua ku oon ite nyt ihan hurahtanu tohon raejuustoon ja muistin että sähän et taida sitä siellä saada :p ois ehkä vähän kummallista jos japanissa ois raejuustoa xd

    VastaaPoista