lauantai 24. syyskuuta 2011

äääääääääääää olen hengissä ja selvinnyt täällä jo 4 viikkoa!

PAHOITTELUNI. :----( musta ei oo kuulunu, koska oon ollu hullun kiireinen!
Viime viikon sunnuntaina ja tän viikon maanantaina meijän koulussa oli bunkasai eli festivaalit. Kaikki luokat teki eri juttuja (suurin osa ruokaa :----D) ja niitä pysty ostaa. :) Oli hullun hauskaa mut mä olin ton jälkeen niin puhki ettei mitään rajaa.. meillä oli siis pe + la bunkasain valmistelua, su + ma bunkasai ja tiistaina oli siivous. Sit meillä olikin 3 päivää vapaata, oijoi mitä luksusta se oli. <3 Mutta ei ne mun kiireet loman takia loppuneet...

Keskiviikkona kävin vihdoin hoitamassa mun alien registration homman ja postissa nostamassa rahaa. Se oli kamalaa, mun kortti ei meinannut ekaksi toimia (ekaan kolmeen kertaan) ja ehti jo nousta pieni hiki pintaan, että mistäs sitä nyt saa rahaa.... mut onneks tajusin hinkata sitä korttia paitaani ja johan toimi! :D En kyllä halua tehdä tota uudestaan lähiaikoina..... Keskiviikkona koin sitten myös taifuunin!! HERRANJUMALA sitä sateen ja tuulen määrää. :d ette oikeasti voi uskoa. Puista katkeili oksia, täällä tulvi, junat ei kulkenu ja koulutkin lopetettiin kesken päivän (tietysti just sillon kun mulla ei oo koulua!).. Täällä on ollut jo aiemmin pari taifuunia mutta ne ei oo tullu lähelle Yokohamaa (jossa siis asun) mut toi tuli ihan meijän päälle. Me siis asutaan kerrostalossa ja täällä ei ole kuin yksinkertaiset ikkunat, joiden tosissaan pelättiin menevän rikki.. onneks näin ei käynyt. Huhhuh.. mutta hei, nyt sekin on koettu. (Ja siitä selvitty :----D)

Torstaina oli sit aamulla tosi hyvä sää ja lähettiin meijän koulun ECC clubin tyttöjen kanssa Shibuyaan Sweet's Paradiseen ja karaokeen. :----D Sweet's Paradise toimii periaatteella Suomen Pizza Rax, paitsi että sulla on 1½ tuntia aikaa ja nimensä mukasesti siellä on kaikkea makeaa. Sanomattakin selvää, että se oli kunnon hiilihydraattiparatiisi, kakkuja, keksejä, leivoksia, käärretorttuja, croissantteja, vaahtokarkkeja, suklaalähde...... mmmm. Hyvää oli (tietysti) mutta sen jälkeen en ole makeaa halunnut nähdäkään. :D Karaokessa viihdyttiin 3 tuntia ja se oli hullun hauskaa! Ihan sama, että olin ainoa joka ei osaa laulaa, silti tykkäsin. =) Rakastuin Shibuyaan! <3 Miljoonittain vaatekauppoja ja tyylikkäitä ihmisiä.

Tänään kävin Tokion Koreatownissä (Shinookubossa) ja se ihmismäärä oli jotain niin uskomatonta.... huomenna kohteena taas toimii Harajuku, jonne mennään yhdessä Emilyn (meijän koulun usa vaihtari) kanssa. Eli kiirettä pitää!

Mut hei ihmiset, seriously, tehkää skypet itellenne, mä haluan jutella kaikkien kanssa! Mulla on hullun ikävä teitä kaikkia enkä voi uskoa etten nää teitä 9 kuukauteen!! ;___;;

Haluaisin kirjottaa enemmän mutta en taas tietysti ehi, mut lupaan, että ens teksti tulee nopeemmin ja siinä on enemmän asiaa! Mulla on niin ikävä teitä. ;-----(

6 kommenttia:

  1. Hei Ninaa ! oon niin kade ku oot päässy tekee noit kaikii super kivan kuulosii juttui ((; kiva kuulla taas susta (; ps. mulla on skype :p

    VastaaPoista
  2. heiiii ma huomasin! meijan taytyyy spypettaa joku paiva! haluun kuulla kaiken mita ootte siellapain tehny. =) ja joo, onhan taa kivaa, mut oon vaan ihan puhki.... halusin vaan nukkua. xd

    VastaaPoista
  3. aa no mäkin kaipaisin unta ku nyt on koeviikko mut onneks just olin vikassa kokeessa ja... no uusintaan varmaankin xd taloustieto ei ollu ihan mun jutt -.- ja joo skypetetään todellakin joku päivä (: !

    VastaaPoista
  4. Nina Nina, kyllä mullakin on skype :DD Oi ihanaa, saat sit kyl kertoo niin yksityiskohtaisesti ku vaan mahdollista siitä Harajukusta, mä oon kuullu siit niin paljon, se on kuulemma törkeen upee mesta!

    VastaaPoista
  5. hahaha voi ei ariela... :DD oliks toi taloustieto joku pakollinen kurssi? =D

    jeeeee vikke, meijänkin pitää skypettää joku päivä. :D meijän pitäs oikeasti pitää porukalla skypesessio joku päivä. =)

    VastaaPoista