perjantai 2. syyskuuta 2011

Moiii ihmiset

Koulu alko toissapäivänä ja jännää on ollut! Vielä ei oo ollu kunnon tunteja mut huomenna ne alkaa.. Mua jännittää niin paljon!! Miten mä pärjään jollain liikkatunnilla, kun en ymmärrä mitään?

Jänniä ruokia on tullut syötyä, mm. tänään patonkia missä oli jonkun kalan mätiä. Ja se oli tosi hyvää. :D origamiakin oon taitellut ja kalligrafiaa kokeillut. Huhhuh.

DUUUUDSOONTI VALTAA MAAILMAN! Syötiin eilen iltaruokaa kun mun hostveli huutaa: "Finrando!!" telkkarist tuli siis joku sarja, siinä näky lunta ja poroja ja aattelin et okei, joku tylsä luonto-ohjelma Suomesta... mut se olikin Duudsonit! Hahaha naurettiin niille niin paljon, tosi minä lähinnä sille miltä pojat kuulosti japaniks dubattuina.... :----D

Junilla on tultu seikkailtua, mun koulumatka kestää siis tunnin junilla, plus siihen päälle vartin kävely täältä asemalle... heräämään joudun siis 5.45. :)) virkeenä, voitte kuvitella..
Kouluun kun meen niin vaihan junaa kaks kertaa ja se onnistuu kyllä aamusin loistavasti. Mut nyt tiedän mikä oikee ruuhka-aika on!!!! Eka juna jolla meen on paikallinen hidas juna, joten siellä mahtuu jopa seisomaan. MUTTA..... toka juna on sellanen nopee juna, jolla kaikki tulee... siis siinä asemalla on aina 6547839267584930 ihmistä odottamassa sitä junaa. Siellä muodostetaan jonot tosi järkevästi mut sit kun kaikki lähtee tunkee junaan... no se on jotain tosi ihanaa. Siinä kuljetaan vaan virran mukana. =D Asemilla on sellaset työntekijätkin, jotka tunkee ihmisiä juniin jos sinne ei mahu. :DDD Niin junassa ei mahu edes kääntymään, sä olet joka suunnasta kiinni jossain toisessa ihmisessä. NAMMMM. Ja meikä siellä hehkeenä, tukka käkkärällä, ilman meikkiä, hikoilemassa. :)

No joo, lyhyt teksti tällä kertaa kun en kaikkea jaksa/ehi kirjottaa. Hauskaa on ollut mutta hemmetin kova koti-ikävä! ;( okaasan sano, että mun japani on parantunut ja tänään söin ekan kokonaisen ateria kokonaan puikoilla. xD jes, mitkä saavutukset. <3

Nyt menen, mutta viikonloppuna ehkä lisää juttua! Voi olla että saatte joku päivä jopa kuviakin, vaikka mun rumilus koulupuvusta. Ainiin, arvatkaa tuntuuko perjantailta kun huomenna pitää herätä 5.45?? NO EI.

3 kommenttia:

  1. Voi ei noi junat hahahha :D ja tunnen sun tuskan tosta aamu heräämisestä (; on myös kivaa istua psykan tunnilla yksin kun vikke moona ja essi päätti kaikki olla kipeinä :D nyt sua kaipaan tänne kouluun (; mut pisteet vielä tosta puikoilla syömisestä ((;

    VastaaPoista
  2. Nina oon ylpee tosta sun ateriasta kera puikkojen!!<3 pidä kivaa hani:)

    VastaaPoista
  3. hahaaa kiitoksia molemmat ihanat! <3 voi ei ariela, hahaha, taytyy sanoa, etta ma kaipaan kylla kans suomeen! en kylla valttamatta kouluun, kun taalla on hiukan rennot tunnit mulla, mutta muuten. :----D

    VastaaPoista