keskiviikko 19. lokakuuta 2011

kipeetä touhua

su: Sunnuntaina oli mun hostsiskon undookai eli urheilufestivaali. Sinne mentiin aamulla hostäidin, -isän,  -mummon ja –ukin kanssa ja seuraan liitty myös pari kaveriperhettä, joiden tytöt on samassa koulussa mun hostsiskon kanssa. No se oli…. erilaista ja ihan hauskaa. Mä en vaan valitettavasti osannut hirveesti nauttia, koska mulla oli niin huono olo. Tiesin jo siinä vaiheessa, että oon tulossa kipeeksi ja niinpä mä sitten lähin sieltä pari tuntia etuajassa pois (nukkumaan 3 tunnin päikkärit :---D). Huono olo jatku koko illan, vaikka hetkeksi se paranikin kun pääsin vihdoin jauhamaan Viken kanssa skypessä 45 min ja sen jälkeen vielä porukoiden kanssa samanlaisen pätkän. Oisin kyllä halunnut puhua pidempäänkin mutta olin unohtanut ladata läppärin akun ja niinpä se sanoi ittensä irti kesken meijän keskustelun..

No illalla sitten mittasin lämpöni ja kuumettahan mulla oli, 37.5 astetta. Ei siis hirveesti mutta sen verran, että se tuntui, varsinkin kun en edes muista koska oon viimeksi ollut kuumeessa. :d Hostäiti oli edelleen sitä mieltä, että: ”Kyllähän se voi yön aikana laskea, voit ehkä mennä huomenna kouluun”. Ja HAH.

ma: No ei se kuume todellakaan laskenut, heräsin normaaliin aikaani (05.40 jeeee) sen mittamaan ja edelleen näytti 37.4 astetta. Niinpä ilmotin hostäidille etten todellakaan mene kouluun ja menin takaisin nukkumaan. :D Ysin jälkeen sitten heräilin ja vietinkin päivän kotosalla lähinnä tuijottaen telkkaria ja välillä koitin jopa opiskella (aplodeja tähän väliin, kiitos !). Oli muuten maailman historian tylsin päivä. Ai hitto, kävinhän mä hostäidin kans postissa koska halusin nostaa rahaa.. no siihen mun ulkoilut sitten jäikin. Illalla kuumemittari näytti edelleen yli kolmeseiskaa mutta hostmami vakuutteli mulle jälleen, että se laskee ja voin mennä kouluun (ai miten niin musta tuntu että se halus musta eroon? xD)
ti: Heräsin ihan kylmänhiestä ja mittasin lämpöni… nyt se näytti kaunista 35.7 astetta. :-------D No olo oli kyllä hitusen parempi joten raahasin sitten ruhoni kouluun. Tällä hetkellä (eli tiistai-ilta) mun ääni siis kuulostaa ihan järkyttävältä, mulla on kauhea yskä ja nenä vuotaa mutta muuten vointi on mitä loistavin. :D Mulla oli koulussa tänään enkun tunti ja ope pisti mut rääkymään lukemaan yhen pätkän ja sen jälkeen se tokas japaniks, että: ”Nina sä taidat olla kipeä? Siis kyllä sun äänes edelleen tosi hyvältä kuulostaa mut jos ei nyt pistetä sua lukemaan enempää.” xD  nauroin varmaan 5 minuuttia tolle ja niin teki kyllä muutkin….
Ja arvatkaa kenen ryhmä on taas tällä viikolla enkunluokan siivousvuorossa? No minunnnnnnn. :----)

ke: jei, pääsinkin nopeasti käymään koneella, joten isille paljon onnea näin ihan oikeana päivänä. Hostmamalta ja –veljeltä myös onnittelut. =) ja arvaa kuinka paljon saat sunnuntaina skypessä kuulla siitä, että oot nyt samanikänen kuin äiti. :-----D

4 kommenttia:

  1. Mooi! Halusin vaan semmosta ilmottaa, että tykkään sun blogista ja sitä on kiva lukee. :) Tietty vähän harmi ku ei kuvia näy ollenkaan. :/ Niin ja hmm toi blogin teksti on vähän pientä :D en muuten valittais, mutta mulla on menny näyttö just rikki ja sain käyttööni tämmösen äärimmäisen huonon ja pimeen, ettei oikee taho pientä ja tiivistä tekstiä nähä. :D

    VastaaPoista
  2. Hei Nina just tässä näin yks yö unta susta et olin sun kassas siellä japanissa koulussa ja olin ihan pihalla ja kaikki oli ihan sekoa ;DD aamulla heräsin ikävään <3 nyt haluan jauhaa kanssasi ((; !! kauheesti ois tosiaan juttuja kerrottavana ja muuta, muttta sovitaan siitten jos ei aikasemmin käy nii sitten ku tuun sieltä eli ei nyt vaan ensviikon sunnuntaina ? (:

    VastaaPoista
  3. anonyymi: kiitos paljon! joo, musta on itekin ikävä et en saa kuvia tänne, mut yritän jatkossakin! kuka tietää, ehkä saatte joku päivä kuviakin katsella. :---D ja oooh, tuotapa en tiennykään, mun omalla näytöllä teksti nimittäin näkyy ihan hyvin. mut kiitos, että sanoit, suurennan sitä ens kerralla. :)

    ariela: äääääää! no joo kaikki täällä kyllä on ihan sekoa. ;D mut joo, jutellaan ehottomasti sitten kun palailet! <3

    VastaaPoista
  4. hei nyt oon taas back in finland nii oisko sunnuntaina mahollista päästä jutskaa ta jolloinki ? ((;

    VastaaPoista