torstai 4. elokuuta 2011

ついに!

Noniin! Eli vihdoin sain jopa tämän blogin aloitettua. Japaniin lähtöön on enää tasan 3 viikkoa ja oon ihan järjettömän innoissani, huhhuh. Kesä on menny ihan sairaan nopeesti, koulutkin alkais jo viikon päästä. Mihin tää aika on kadonnu? Okei, no mun tapauksessa noin miljoonan asian järjestämiseen.. oon muun muassa tehny viisumi hakemuksen, ilmotuksen ulkomailla asumisesta kelalle, käyny hankkimassa muutaman rokotuksen, ostellu tuliasia, opiskellu ahkerasti japania, lukenu noin 78396070 matkaopasta ja viestitelly ekan hostperheen kanssa.

Tosiaan kuten toivoinki, pääsen Tokioon. Ymmärrän kyllä, että sen japanilaisen elämäntyylin varmasti kokee pikkukaupungissakin mut isot (tässä tapauksessa massiiviset) kaupungit on vaan jotain niin ihanaa. <3 Joten oon supertyytyväinen tohon mun sijotukseen vaikka koulumatka kestääkin sen tunnin.

Eka hostperhe asuu Yokohamassa ja koulu on Shinagawassa, Tokiossa. Koulu onkin sitten ihanainen 1200 oppilaan yksityinen tyttökoulu. :)))) Se oli ainoa juttu mistä en ihan pitäny... Mut perhe vaikuttaa tosi ihanalta. Hostäiti on 45v. kotiäiti, isä 46v. office worker, sisko 10v. ja veli 16v. Oon viestitelly tosiaan ton äitin, veljen ja siskon kanssa ja ne on niin ihania. ;___; Ne on kaikki ollu tosi innokkaita ja kyselly hirveesti kaikkea eikä ne oo ainakaan vielä lytänny mun japaninkielisiä sähköposteja. :---D

Tässä ens viikkojen aikana ois vielä edessä lisää tuliaisten ostelua ja kahen rokotteen otto. Sen jälkeen kaiken pitäs olla kondiksessa ja sit voikin keskittyä siihen kaikkei vaikeimpaan eli pakkaamiseen! Uudet matkalaukut käytiin tossa maanantaina ostamassa, mut se mitä pitäs oikeesti ottaa mukaan on vielä täys mysteeri.. mitä mä oikeesti tarviin 10 kuukautta varten?? A-P-U-A.

Lauantaina ois tarkotus pitää pienmuotoset läksiäiset, eli toisinsanoen bileet. Porukatkin lupas lähteä pois kotoa viikonlopuks joten mikäs sen parempaa. ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti