tiistai 16. elokuuta 2011

siipiveikko

Nopea asia vaan, nimittäin tänään tuli lentotiedot! Lähtö on siis 25.8. ja kone lähtee klo 10 aamulla Suomen aikaa. Välilasku on Sveitsissä ja siinä välissä on kait pari tuntia ennen sitä ihanaa 12 tunnin lentoa Naritaan, Tokioon. Japanin aikaa ollaan perillä seuraavana aamuna.

Huomenna ajattelinkin sitten käydä koululla moikkaamassa kavereita ja syömässä vikaa kertaa vuoteen kouluruokaa ! Tosin siellä taitaa olla huomenna parsakaalipinaattikeittoa... mut onneksi on sämpylää, koulun sämpylät on parhaita. <3 Torstaina näänkin sitten Veeraa ja matkataan siitä yhessä kerhonohjaajienkokoukseen (niille ketkä ei tiedä, oon ollut kerhonohjaaja 2 vuotta). Turhaanhan mä sinne menen, mutta tahon nähä muutkin ko:t vielä ennen lähtöö, niin se hoituu sillä. :)

Sain muuten vihdoin aikaseks ostaa itelleni pari japanin sanakirjaa, ajoissa kun olen. Mutta onpahan sekin hoidettu. :D Jajajaja tänään olinkin sit (vaihteen vuoks, haha) keskustassa med Essi ja nähtiin siinä myös Roosaa, Teijaa, Lassea, Marttia ja jotain kamua jonka niimeä en ikinä saa päähäni. Mitchel? No anyways, kivaa oli kuten aina mut sit loppuvaiheessa päädyttiin Essin kanssa kuvittelemaan tulevaa vuotta.. Kuvitelma ei ollu kiva. :( Enää Essi ei voi soittaa mulle randomeihin aikoihin, että lähenkö sen kanssa käymään tupakalla, eikä voida istua meijän alapihan keinussa montaa tuntia ja vaan jauhaa. =( Se oli isoin nyyh. :---D

Anteeksi random tekstistä osa 57849, aivot ei just nyt kykene parempaan. Mut tajusin, että mulla on oikeesti maailman parhaat kaverit ja mulla tulee niin ikävä kaikkia etten kestä.

2 kommenttia:

  1. Voi tota koulun ihanaa parsapinaattikeitto paskaa... no onneks ei tarvinnu kokea (; mullakin tulee ikävä sua (;

    VastaaPoista
  2. hahah no älä, kyl se siwa oli kumminkin parempi idea. ;) waaaaa en lähe, jään tänne, tulee liian ikävä kaikkia. :(

    VastaaPoista