maanantai 22. elokuuta 2011

get me out of my mind

Pakkaaminen alotettu! (=oon heitelly randomisti kamaa matkalaukkuihin ja sieltä puuttuu varmaan puolet tarpeellisista kamoista, jotka kuitenkin unohdan himaan).

Oon kyllä super yllättynyt ja huojentunu kun mun isossa matkalaukussa on vielä varmaan lähes kolmas osa tyhjää. :---D vaatteet vei puolet laukusta ja vielä pitäs muutamat kengät pakata, mut all in all, aika hyvin  mun mielestä. Tosin en ole tähän nyt ottanut huomioon niitä kamoja mitä en ole vielä edes tajunnu pakata (ja tuskin ikinä tajuankaan). Ja käsimatkatavarat pursuaa ulos tuolta kassista, hups. Ihan sama, nyt en jaksa murehtii tollasia. Ja kun multa unohtuu tavaroita kotiin, niin enköhän mä löydä kauppoja Tokiostakin.. ;)

Tällainen pikapäivitys vaan, oon tällä hetkellä ihan liian ylpeä itestäni. Jaksoin alottaa pakkaamisen jo 2 päivää ennen lähtöä.


ENÄÄ OIKEASTI 2 PÄIVÄÄ JÄLJELLÄ SUOMESSA. HUI.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti