maanantai 15. elokuuta 2011

maanantaii

Jag är jättetrött just nu.
Ja mun molempiin käsiin sattuu.
AU AUA AUUUU

Hah, tässä teille ironista: Mä tupesin seiskaluokalla kasvissyöjäksi. Lukiossa lopetin sen, koska tiesin, etten luultavasti pääse Japaniin vaihtoon jos en voi syödä lihaa. Oon nyt syönyt lihaa tässä reilut puol vuotta... Eilen viestiteltiin taas hostmaman kans ja se sano, että luki mun papereista mun olevan kasvissyöjä. Se sano, että se on tosi ookoo juttu ja mun ei tartte syödä lihaa jos en halua, että ei paniikkia, me ei sua pakoteta.

Oisko joku voinu infoo mulle puol vuotta sitten, että mulle tulis tällanen hostperhe ja oisin voinu pysyä kasvislinjalla? ;__;

8 kommenttia:

  1. Oot uskomattoman rohkea kun uskallat lähteä Japaniin tälläisessä tilanteessa.

    VastaaPoista
  2. aa vähän ärsyttävä toi kasvissyöjäjuttu :< tai eihän sillä sillee oo mitään väliä mutta uskon et ittellee se tuntuu ärsyttävältä ! tai ku mäki oon nyt ollu kohta 2vuotta syömättä punasta lihaa ja stressaan ihan kauheesti etten vahingossakaa syö sitä koska mua rupeis muuten ärsyttämää :-D Mutta jooo eipä voi mitään, vaikuttaa et sun hostperhe on ainakin tosi mukava :----) !

    VastaaPoista
  3. Fukushima: tää on ollut mun unelma ties kuinka monta vuotta, joten en edes oikeastaan ajattele että siinä on kyse uskaltamisesta. :) elämässä voi sattua ihan mitä tahansa, voin vaikka jäädä huomenna auton alle.. joten en halua jättää tuon takia kokematta tätä. =)

    Larissa: äläpä! siis myönnän, että syön kyllä varmaan sitten japanissakin lihaa, kun kerran oon sen täällä jo alottanut, vaikka mun ei nyt periaatteessa tarviiskaan. Mutta ärsyttää ihan sen takia, että veikkaan etten olisi ikinä luopunut kasvissyönnistä jos olisin tiennyt mitä mieltä toi perhe on.. mutta saanpahan sitten maistella kaikkea. :----D

    VastaaPoista
  4. tää ei vaan voi olla totta! :--D kaiken sen tuskan jälkee, mitä mietittii ysillä että apua joudut syömää lihaa, ni tattadaa, ei tarvikka! tää on niin tätä..
    mut ehke hyvä silti,ni pystyt syömää kaikkee mitä tarjotaa :--)

    VastaaPoista
  5. minni hei sanos muuta ! :-----D mut kato tää on tää mun elämä, kaikki menee vaikeimman kautta. :D mut omnomonononommmmm syön siellä sit kaikkee. xD

    VastaaPoista
  6. perus sun tuuria kyllä joo :---D ei järkeä koko hommassa taas!

    VastaaPoista
  7. Tiedoks sit vaan et Japanissa monet "kasvisruuiks" luokitellut ruuat sisältää lihaa jossain muodossa :)

    VastaaPoista
  8. nina ! nyt meiän opeista lihan syöjänä ei olekkaan apua ): ;D

    VastaaPoista