perjantai 12. elokuuta 2011

se tunne kun olet idiootti

Muutamat viimeset päivät ei oo kyllä menny mun kohdalla putkeen. Ensinnäkin, en ilmeisesti osaa enää muodostaa puhetta, mulla menee kaikki sanat sekasin ja selitän ihan mitä sattuu.. no kait sitä pystyy käsiä heiluttamallakin kommunikoimaan. :d Toiseks vaalensin vähän taas tukkaa ja ohhoh, keltanenhan siitä tuli. hups.

Olin lähössä eilen keskustaan ja rupesin etsimään bussikorttia 2 minuuttia ennen kuin ois pitänyt lähtee. No eïhän sitä mistään löytynyt. Päätin mennä seuraavalla bussilla ja jäin penkomaan huonettani, ei löytynyt. Tajusin, että jätin kortin varmaan edellisenä päivänä bussiin ja soitin löytötavaratoimistoon. Eipä ollut sielläkään. Menin sitten keskustaan käteisellä ja bussissa huomaan, että mun kuulokkeet on paskana.


YESSHH, päivä senkus parani. Olin koko lopun eilisen illan sitten kyrpä otsassa mut ei se mitään, löysin piristettä...

Sillä aikaa, kun muut on ollut koulussa, mä oon ollut Youtubessa. Toisin sanoen mulla on ollut aivan vitun tylsää ja oon purkanut sitä näihin. :----D Eli mun lempparit juutubesta, JennaMarbles , Smosh ja DeStorm ! Rakastan näitä. Jennaan törmäsin ekan kerran jo vuosi sitten, mut jotenkin koko tyyppi unohtui. Smosh ja DeStorm sen sijaan on uusia tuttuja, mut kyllä näitten parissa jaksaa yöt aikaa viettää.



Nooo, anyways, tänään onkin sit ollut taas parempi päivä. Soitin uudestaan löytötavarapaikkaan ja siellähän se mun kortti oli niin pääsin sen tänään hakemaan. Kävin myös ostamassa uudet kuulokkeet. :)

Tänään tuli myös STS:ltä lisää tietoa koulusta ja ekoista päivistä Jaappanissa. Koulu alkaa 1. syyskuuta ja koulua mulla on tosiaan ma-la ! JEEEEEE. NOT. No sen lisäks, koulu alkaa 8.30 ja oppitunnit loppuu 15.30. Ei siis kovin paha, MUTTA. Koulun jälkeen alkaa clubit, jotka loppuu 17.50 ! Siis meikä joutuu olemaan koulussa kuuteen asti ja kun siihen päälle pistää vielä tunnin kotimatkan niin oon seiskan jälkeen kotona. WOHOOOOOOOOO. Uskon arvostavani lukiota hiukan enemmän tän vuoden jälkeen.

Rakkain terveisin Nina ja sen keltaset hiukset.

4 kommenttia:

  1. youtubeeeeeee <3 ehkä vituttavin tunne on se et ei oo musiikkii bussis ku huomaa et kuulokkeet on rikki.. tai sit akku loppu.:D:D
    mut joo, ei kai sul oo koko vuotta tollee 8:30-17:50 :O!!!

    VastaaPoista
  2. äläpäää <3 no nimenomaan, oisin halunnu rueta huutamaan, kunnes tajusin, että paikalla on muitakin ihmisiä...... ja mul käy aina noin, et kotona on aina akku täynnä ja sit ku lähen jonnekin niin ipodi huutaa että "kytke virtalähteseen !!1!" :D joo, kyl mul vissiin on noin, riippuu tietysti siitä, että mihin clubiin liittyy ja kuinka monena päivänä viikossa ne kokoontuu tai on treenejä tai jotain. :<< ajattelin jo hetken, et no prkl en liity sitten mihinkään jos pitää olla noin myöhään KOULUSSA mut ehkä se ois kuitenki parempi, sieltä niitä kavereita varmaan sit löytyy.. huoh, en tiiä.

    VastaaPoista
  3. haa voi ei, sullakin on lauantaina koulua! kaikilla muilla vaihtariella on paitsi meijän koululaisilla haha :DD mikä se sun koulun nimi on?

    VastaaPoista
  4. EIKÄÄ EPAREILUA! :----D nyääääh, en kestä mitään lauantain koulupäiviä..... xd se on shinagawa joshi gakuin. :)

    VastaaPoista