sunnuntai 21. elokuuta 2011

kuolema kuittaa univelat, siks taas vailla unta

Viimenen viikonloppu Suomessa on kulunu lähinnä tähän:

Viime yönä väsäsin itelleni uudet kynnet kun ei nukuttanut....

... joka kostautu sillä, etten oo jaksanu tänään tehä oikeen mitään paitsi syödä ja istua koneella.   :---D Jaksoin mä kyllä tossa muutama tunti sitten raahautua iskän seuraks kauppaan, kun piti ostaa vielä hosteille vähän karkkia ja itelle mm. hammastahnaa ja hiuslakkaa. Jee.

Nyt mun matkalaukku tuijottaa mua huoneen nurkasta ja järki sanoo et mun pitäs pikkuhiljaa miettiä mitä otan mukaan. Mut tää kone on vaan liian miellyttävä tällä hetkellä.

Harjottelen japanilaisten poseerauksia huonolla menesyksellä. Mun hosteilla oli nimittäin valehtelematta vähintään joka toisessa kuvassa peace-merkit pystyssä..

Ainiin, osaaks kukaan kertoa mulle mitkä on "puoliviralliset" vaatteet? Ekaa koulupäivää varten pitäs ottaa tollaset mukaan, koska koulupuku ei oo sillon vielä välttämättä valmis.. Mut mitä pukee päällensä ihminen joka omistaa lähinnä leggingsejä ja farkkuja?

4 kommenttia:

  1. Siistit housut/hame (ei farkkuja!), siisti paita(ei toppia tms) ja siistit kengat (ei lenkkareita/varvassandaaleja!

    VastaaPoista
  2. Mulla pitäisi muka olla koulupukua muistuttavat vaatteet jopa päällä eli kauluspaita, hame (ei saa olla liian lyhyt!!1) ja sukat että joo. Olen kans noita farkku ihmisiä joten vähän tulee tuntua oudolta mennä jollain toimisto vaatteilla ekana päivänä.

    T. tuleva japani vaihtari

    VastaaPoista
  3. anonyymi: no sanos muuta, mulle tulee vaan kunnon täti-olo tollasissa vaatteissa.... Enkä omista kauluspaitoja tai paitapuseroita. :D joten kaiketi pistän hameen ja jonkun suht siistin paidan. :d kiva raahata mukaan vaatteita joita tuskin käytän sit koko loppu vuonna.

    VastaaPoista
  4. ai ja sit kengät vielä! käytän lähinnä paljettitennareita, balleriinoja tai korkokenkiä..... eli se on mulla nyt isoin ongelma.

    VastaaPoista